top of page

Somló Anna


(Tehát először a személyes adatok röviden, csak annyi amit el akarsz árulni)


Leltár szerint:

  • 1 férj

  • 2 gyerek

  • 2 kutya – ja, nem… vizsla

  • 1 hivatás – mentő


Mi volt az első motoros élményed?

Zöld simson S51 egy szigetközi gáton, valamikor a múlt évezredben


A beavatás, az első motorozás?

NSR 50 Kakucs


Első saját motor?

Suzuki GN125


Motorozol utcán? Van utcai motorod? (ha igen milyen)

Nem, beszari vagyok 😀


Hogy kerültél kapcsolatba a motorversenyzéssel? (hol mentél eddig milyen kategóriában)

Addig dirigáltam a versenyzőknek, míg felakasztottam a hóhért. A MAMI Kupa megszületésénél kezdtem, aztán a szervezői oldalról átigazoltam a versenyzői oldalra.

Hegyi Felfutó Csepel 100/48

CBR Mami Kupa és BSSW Kupa


Követsz még valamilyen motorsport sorozatot?

Nem rendszeresen.


Autóverseny?

Nem


Hogy jött a CBR kupa a képbe?

Fel sem merült más, és egyértelműen a csapat volt a fő vonzerő.


Mi a motiváció a számodra a versenyek összességében vagy akár egy konkrét versenyen?

Két fő motivációm van. A legfontosabb a magam és mások élvezete. Mármint a pályán. Mármint a motorozásban. A kihívás pedig a saját másodperceim.


Kedvenc pálya/nemszeretem pálya?

Igazán kedvenc nincs. Amivel a legtöbbet küzdök, az Visonta. Inkább úgy fogalmaznék, hogy minden pályán van „mumus kanyarom.


Mennyi az idő? Melyik pályán milyen időket tudsz?

Az időeredményeimről csak annyit, hogy a kategóriában egyedülálló, rajtam kívül senki nem képes olyan köridőkre, mint én. Legalábbis motorral.


Vezetni szeretsz, előre menekülni, vagy inkább lekövetős, a végén kibújós elképzeléssel mész?

Egyedi taktikám van. Tekintettel arra, hogy gyakorlatilag a bója szerepét alakítom (szabad legyen megjegyeznem, hogy járna már érte legalább egy Jászai Mari Díj, mert rohadt jó vagyok!), szóval arra játszom, hogy a többiek elfáradjanak a lekörözésemben, elunják az állandó kerülgetést, és feladják.


Edzésen, vagy időmérőn használsz valamilyen taktikát, elgondolást?

Általában keveset tudok edzeni, így gyakorlatilag minden alkalommal újra kell tanulnom a pályákat. Igyekszem kanyaronként haladni. Egyszerre egy-egy kanyarra összpontosítok. A pálya többi részét csak arra használom, hogy újra odaérjek ugyanahhoz a kanyarhoz. Intuitív vagyok, érzésre motorozom. A fülem után váltok, megérzésből választok ívet.


Mennyit edzel a versenyekre? Hova jársz edzeni? A pálya-edzéseken kívül készülsz-e még valahogy a versenyekre?

Keveset. Jóval kevesebbet, mint kéne, és kevesebbet, mint szeretnék, és azt is rendszertelenül. De dolgozom rajta, hogy ne így legyen.

Pálya-edzéseken kívül időnként térdelve nyomok… fekvő embereket… de ez szakmai ártalom


Szerinted ki a legnagyobb ellenfeled, kikre gyúrsz, kit szeretnél elkapni?

Szerintem a legnagyobb ellenfelem én vagyok. És hogy kit szeretnék elkapni? Őszintén? Bárkit.


Vannak hátsófékes és csak első fékkel fékező pilóták, te melyik vagy?

Csak az első


Milyen fékbetéttel, tárcsával mész? Váz futómű?

Gyári váz, szinter metál fékbetét (SBS), széria tárcsa, jc34 széria futómű


Milyen guminyomással mész? Fixen valamilyennel vagy próbálgatod?

E 1,6 H 1,8


Milyen egyéni átalakítások vannak a motorodon?

Alu faridom+ülés, a fejidomom iszonyatosan jó lesz. Már 3 éve készül. És még mindig nincs kész.


Ki szereli a motorodat? Valakire rábízod, vagy te csinálod egyedül?

A Kinczel. És nem mondom meg, mennyit és hogyan fizetek érte! 😀


Mi a kriptonitod, ha van egyáltalán ilyen?

Gyáva vagyok és kishitű


Hogy látod, mik az erősségeid?

Nem stresszelek.


Amiben fejlődnöd kellene?

Bíznom kellene magamban, legalább fele annyira, mint a többiekben.


Mi volt a legizgalmasabb pályázós történeted? Legnagyobb meccselés, életedversenye? És a legviccesebb sztori?

A legizgalmasabb: EuroRingen utolsó kockából 8 vagy 9 fős mezőnyben utolsó kockából egykerékre kaptam a motort, és 3-diknak jöttem el a rajtnál.

A legviccesebb: szintén EuroRing, módosított pálya, az Ʊ után átvezetés jobbra a belső aszfaltcsíkra, majd vissza a „nagy” pályára a sikán előtt. A visszavezetésnél benéztem balra (a kihagyott pályaszakaszra), hogy megkapom-e a jobbkezet. Na akkor éreztem, hogy ki kell mennem a boxba. 😀


Végezetül mik a legjobb eredményeid, mik a konkrét terveid, céljaid a jövőre nézve?

  • Kisnémedi Hegyi Felfutó III.hely 2019

  • CBR 125 OB IX.hely 2019

  • YT 125 4T OB XV.hely 2021 (ezen belül CBR VIII.)

  • YT 125 CBR Sport XII.hely


22 views0 comments

Recent Posts

See All

Comentarios


Los comentarios se han desactivado.
bottom of page